Direktlänk till inlägg 20 april 2011

uppdatering och avslut

Av linda - 20 april 2011 10:13

Elver blev sju veckor igår. Det är galet vad tiden går fort, känns som att det var igår han föddes. Han är en helt otrolig liten kille som är glad för det mesta, han skrattar ofta och sover en del. Jag älskar honom över allt annat och skulle inte kunna ha ett bättre liv än vad jag har nu. Han är världens finaste. Att vara mammaledig är det absolut bästa jag vart med om.

Jag har ju en del trogna läsare och måste tyvärr göra er besvikna om ni inte är mina vänner (som får se bilder och hålla sig uppdaterade på vad som händer i vårt liv på annat vis) för med detta inlägg säger jag hejdå till bloggen. Sedan Elver föddes har jag mycket annat för mig och mycket mer ork i kroppen än när jag var gravid. Jag har inte tid att blogga eftersom att jag och Elver alltid hittar på något kul på dagarna. Och jag har inte heller lust att blogga eftersom att jag inte tycker att det är kul.

Ha det bra allihop!


Sedan tänkte jag bara tillägga att bilderna som finns i min blogg är absolut förbjudna att kopiera utan att fråga! ©

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 19 april 2011 02:52

...är inte min grej. 

Av linda - 31 mars 2011 11:35

Han ler, min fina kille! Åh, helt underbart. nu är mamma stolt! ...

Av linda - 31 mars 2011 10:35

Jag är så otroligt lycklig

Av linda - 28 mars 2011 07:00

GRAVIDITET När fick ni reda på att du var gravid? 7 Juli 2010.Var det planerat? Nej, men så himla välkommet!Mådde du illa under graviditeten? Ja, de första (ca 15) veckorna, Hade du mycket foglossningar? Ja!! Hade du någon hormonrand? Ja.Fick du br...

Av linda - 23 mars 2011 11:00

   Jag älskar dig så att det gör ont. Du är den finaste jag vet. Du är helt fantastisk. Jag är så otroligt stolt över dig min fina kille. Du är bäst. ...

Ovido - Quiz & Flashcards